Tutustumiskäynti Poliisimuseon näyttelyyn Väritetty totuus

Taideyhdistys järjestää jäsenilleen  opastetun tutustumiskäynnin Poliisimuseon näyttelyyn Väritetty totuus – Taiderikoksia Suomessa.

Mitä ovat taiderikokset ja miten niitä selvitetään? Miten taideväärennöksiä myydään ja ketkä väärennettyä taidetta ostavat? Väritetty totuus – Taiderikoksia Suomessa -näyttely esittelee keskeisiä Suomessa tehtyjä taiderikoksia ja poliisin niistä tekemää tutkintaa.

Poliisimuseo sijaitsee Hervannassa osoitteessa Vaajakatu 2. Pääset paikalle ratikkalinjalla 3 (Opiskelija tai Hervantakeskus - pysäkki), pysäkeiltä on kävelymatkaa noin 400 metriä. Museon edustalla on myös aikarajoitettuja pysäköintipaikkoja.

Ilmoittautumiset 7.12.2022 mennessä.  Opastus on Taideyhdistyksen jäsenille ilmainen mutta edellyttää ilmoittautumista, koska osanottajamäärä on rajattu 25 henkilöön.

Taideyhdistyksen jäsenyys