Taidematka avartaa mieltä, lähde mukaan! Taidematka sopii sinulle, joka etsit koti- tai ulkomaanmatkaltasi uusia kulttuuri- ja taide-elämyksiä sekä samanhenkistä matkaseuraa. Tampereen Taideyhdistys ry järjestää 2-3 matkaa keväisin ja syksyisin niin Suomeen kuin maan rajojen ulkopuolellekin tutustumaan paikalliseen taiteeseen ja sen historiaan.

Syyskauden 2017 taidematkat

Tässä ennakkotietoja syksyn taidematkoista, päivämäärät tulevat tietoon elokuussa, kunhan jäsenet ovat saaneet jäsenkirjeensä.  Matkat sinänsä ovat kaikille avoimia.

Syyskuun puolivälissä: Alvar Aalto -näyttely, 2 tunnin opastus ja lounas
Lokakuussa: HAMissa näyttely Nautinto, Villa Gyllenbergissä "Ane Gyllenberg - keräilijän itsenäisyys" ja Disrichsenin museossa Osmo Rauhalan 60-vuotisjuhlanäyttely, jossa pääosin Rauhalan uusinta tuotantoa.
Marraskuussa: Turku Biennaali - Vapaat kädet Aboa Vetuksessa, Väinö Aaltosen museossa näyttely Kehonkuva ja Salon Veturitallissa merkittävän valokuaajan Elliot Erwittin retrospektiivi - Kansainvälinen valokuvanäyttely

Suosittele meitä